دلم میخواد ....


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

دل منم خیلی چیزا میخواد.. دلم میخواد هر۱۲ ماه سال زمستون باشه دلم میخواد هرشب که میخوابم  صدای بارون به گوشم برسه دلم میخواد صب که از خواب بیدار میشم وپشت پنجره بیرونو نیگامیکنم ببینم داره از اسمون بارون میباره دلم میخواد هر وقت که چشامو باز میکنم هیچ ناراحتی تو زندگیم نباشه دلم میخواد می تونستم  درسمو ادامه میدادم اما دیگه هیچ اشتیاقی ندارم دلم میخواس ی کار خوب داشتم تا نصف روزمو سرگرم بودم به جای اینکه الکی بشینم توی خونه ووقتمو بیهوده هدر بدم دلم میخواست اینقد پول داشتم که بی ریا هر دختر بچه ای رو که گوشه ی خیابون میدیدم تو سرما وگرما نشسته وداره فال میفروشه بهش کمک میکردم دلم میخواست میرفتم ی جای اروم برای ی مدت کوتاه ی جای دور کنار ی دریای اروم  اونوقت ساعت ها روی ماسه های کنار دریا می نشستمو   به دریا نگاه میکردم وبه صدای موجاش گوش میدادم دلم میخواس همه درکم میکردن دلم میخواس  هرکسی رو که دوس داشتم راحت به دستش می اوردم دلم میخواست هیچ وقت حسرت چیزی رو نخورم که میخواستمشو نتونستم به دستش بیارم دلم میخواست برمیگشتم به گذشته دلم میخواست  ی فرصت دوباره بهم میدادن تا دوباره زندگیمو از نو شروع کنم اما دیگه دیر شده خیلی دیر شده حالا فقط منمو منو ی دنیا پشیمونی .حسرت .تنهایی. ارزو .ورویا.وسوالایی که هیچ وقت نتونستم جوابی براش پیدا کنم .حرفایی که نتونستم هیچ وقت راحت به زبون بیارم .ادمایی که هیچ وقت نتونستن ی دل سیر ببینمشون .لحظه هایی که خیلی راحت از دست دادمشون .حالا فقط من موندمو ی عالمه حس تهی .اه ای خدا دیگه تازگیا دوستی ماهم کم رنگ شده ببین چقد خراب شدم  حالا حتی توان اینکه ی چیزی رو با تمام وجود ازت بخوام رو هم ندارم اینقد تهی وخالی شدم خدایا کمکم کن ..... 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 24 فروردين 1392برچسب:,ساعت 8:31 PM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com